У сарајевском Ослобођењу изашао је приказ Ауслендерске берлинологије, „репортажног спјева“ Фарука Шехића из пера Ђорђа Крајишника.
„Шехић у хибридној пјесничкој форми, која је на граници путописног и поетског изричаја, гради изнимно необично остварење суочавајући нас са поразима и посрнућима који притискају свуда около. У том погледу аутор се непрестано враћа оним својим опсесивним темама, као што су рат, ријеке и сатови, тражећи у том поетичком оквиру начине како изразити осјећај поразности због перманентних понављања трагедија. Дакле, иако се ради о граду који настоји сажети у своју нутрину све различитости, иако је он мишљен као идеал поимања другог као добродошлог, довољно је само једно изглобљење да би се отишло у ону страну која води у потонуће искључивости“, истиче, између осталог, Крајишник.
Цео текст можете прочитати овде.