
Ликовни лајтмотив
Ликовни лајтмотив броја: изложбе одржане у просторима КЦНС без публике током периода јун-јул 2020. На насловној страни: МОНИКА МИЛЕР, „Трансфер”, уметничка књига, комбинована техника, Stillman & Birn 20 х 24 cm
523
МОНТАЖА
УОКВИРИВАЊЕ
Џејсон Мител: КОНТЕКСТИ И ОГРАНИЧЕЊА СЛОЖЕНОСТИ
Џејсон Мител: КОНТЕКСТИ И ОГРАНИЧЕЊА СЛОЖЕНОСТИ
Џејсон Мител: КОНТЕКСТ, ОГРАНИЧЕЊА И КОНЦЕПТИ ЛИКОВА
Џејсон Мител: КОНТЕКСТ, ОГРАНИЧЕЊА И КОНЦЕПТИ ЛИКОВА
Адријан Пејџ: ПОСТМОДЕРНА ТЕЛЕВИЗИЈСКА ДРАМА
Адријан Пејџ: ПОСТМОДЕРНА ТЕЛЕВИЗИЈСКА ДРАМА
Питер Дан: УНУТАР АМЕРИЧКЕ ТЕЛЕВИЗИЈСКЕ ДРАМЕ – КВАЛИТЕТ НИЈЕ У ПРОИЗВОДУ, ВЕЋ У ЕФЕКТУ КОЈИ ОН ИЗАЗИВА
Питер Дан: УНУТАР АМЕРИЧКЕ ТЕЛЕВИЗИЈСКЕ ДРАМЕ – КВАЛИТЕТ НИЈЕ У ПРОИЗВОДУ, ВЕЋ У ЕФЕКТУ КОЈИ ОН ИЗАЗИВА
Гунхилд Агер: НОРДИЈСКИ НОАР – ЛОКАЦИЈА, ИДЕНТИТЕТ И ЕМОЦИЈЕ
Гунхилд Агер: НОРДИЈСКИ НОАР – ЛОКАЦИЈА, ИДЕНТИТЕТ И ЕМОЦИЈЕ
Ева Новруп Редвал: ПИСЦИ, SHOWRUNNER-И И ТЕЛЕВИЗИЈСКИ АУТОРИ: ИДЕЈЕ О ЈЕДИНСТВЕНОЈ АУТОРСКОЈ ВИЗИЈИ
Ева Новруп Редвал: ПИСЦИ, SHOWRUNNER-И И ТЕЛЕВИЗИЈСКИ АУТОРИ: ИДЕЈЕ О ЈЕДИНСТВЕНОЈ АУТОРСКОЈ ВИЗИЈИ
Џејсон Мител: СТУДИЈЕ ЖАНРА – ИЗВАН ТЕКСТА
Џејсон Мител: СТУДИЈЕ ЖАНРА – ИЗВАН ТЕКСТА
Алберто Н. Гарсија: МОРАЛНА ОСЕЋАЊА, АНТИЈУНАЦИ И ГРАНИЦЕ НАКЛОНОСТИ
Алберто Н. Гарсија: МОРАЛНА ОСЕЋАЊА, АНТИЈУНАЦИ И ГРАНИЦЕ НАКЛОНОСТИ
Џејсон Мител: ТРАНСМЕДИЈСКО ПРИПОВЕДАЊЕ
Џејсон Мител: ТРАНСМЕДИЈСКО ПРИПОВЕДАЊЕ
Брет Милс: САВРЕМЕНИ СИТКОМ („COMEDY VÉRITÉ”)
Брет Милс: САВРЕМЕНИ СИТКОМ („COMEDY VÉRITÉ”)
Робин Нелсон: ПОЈАВА „АФЕКТА“ У САВРЕМЕНОЈ ТЕЛЕВИЗИЈСКОЈ ПРОДУКЦИЈИ
Робин Нелсон: ПОЈАВА „АФЕКТА“ У САВРЕМЕНОЈ ТЕЛЕВИЗИЈСКОЈ ПРОДУКЦИЈИ
Џори Лагервеј, Џулија Лејда и Дајана Негра: ТЕЛЕВИЗИЈА У ЖЕНСКОМ КЉУЧУ У ДОБА НЕИЗВЕСНОСТИ
Џори Лагервеј, Џулија Лејда и Дајана Негра: ТЕЛЕВИЗИЈА У ЖЕНСКОМ КЉУЧУ У ДОБА НЕИЗВЕСНОСТИ
Ким Тофт Хансен, Стивен Пикок и Су Тернбул (ур.): ТИМ ОПАСНИМ ЕВРОПСКИМ УЛИЦАМА – САВРЕМЕНА ПИТАЊА У ЕВРОПСКИМ ТЕЛЕВИЗИЈСКИМ КРИМИНАЛИСТИЧКИМ ДРАМАМА
Ким Тофт Хансен, Стивен Пикок и Су Тернбул (ур.): ТИМ ОПАСНИМ ЕВРОПСКИМ УЛИЦАМА – САВРЕМЕНА ПИТАЊА У ЕВРОПСКИМ ТЕЛЕВИЗИЈСКИМ КРИМИНАЛИСТИЧКИМ ДРАМАМА
Мери М. Далтон и Лора Р. Линдер: АМЕРИЧКЕ ХУМОРИСТИЧКЕ СЕРИЈЕ 2010-ИХ
Мери М. Далтон и Лора Р. Линдер: АМЕРИЧКЕ ХУМОРИСТИЧКЕ СЕРИЈЕ 2010-ИХ
Консепсион Каскахоса Вирино: УСПОН ЈУЖНОГ НОАРА – ШПАНСКА КРИМИНАЛИСТИЧКА ДРАМА И САВРЕМЕНА ТЕЛЕВИЗИЈСКА ДРАМСКА ПРОДУКЦИЈА
Консепсион Каскахоса Вирино: УСПОН ЈУЖНОГ НОАРА – ШПАНСКА КРИМИНАЛИСТИЧКА ДРАМА И САВРЕМЕНА ТЕЛЕВИЗИЈСКА ДРАМСКА ПРОДУКЦИЈА
Мили Буонано: КАД ЛОКАЛНО ПОСТАНЕ ГЛОБАЛНО – ТРАНСНАЦИОНАЛНА ДРАЖ ИТАЛИЈАНСКЕ ПРИЧЕ О МАФИЈИ
Мили Буонано: КАД ЛОКАЛНО ПОСТАНЕ ГЛОБАЛНО – ТРАНСНАЦИОНАЛНА ДРАЖ ИТАЛИЈАНСКЕ ПРИЧЕ О МАФИЈИ
Мат Цолер Сајц: КАКО ЈЕ КОМЕДИЈА ПРЕОТЕЛА ДРАМИ МЕСТО ГЛАВНОГ ТЕЛЕВИЗИЈСКОГ ЖАНРА НАШЕГ ДОБА
Мат Цолер Сајц: КАКО ЈЕ КОМЕДИЈА ПРЕОТЕЛА ДРАМИ МЕСТО ГЛАВНОГ ТЕЛЕВИЗИЈСКОГ ЖАНРА НАШЕГ ДОБА
Ешли Сејо: КАКО КАЖЕ ТВ: ПРАВА ЖЕНА И КВАЛИТЕТАН ТЕЛЕВИЗИЈСКИ САДРЖАЈ
Ешли Сејо: КАКО КАЖЕ ТВ: ПРАВА ЖЕНА И КВАЛИТЕТАН ТЕЛЕВИЗИЈСКИ САДРЖАЈ
Алберт Остер: САЈНФЕЛД – ПРЕВАЗИЛАЖЕЊЕ СВАКОДНЕВИЦЕ
Алберт Остер: САЈНФЕЛД – ПРЕВАЗИЛАЖЕЊЕ СВАКОДНЕВИЦЕ
Итај Харлап: ПОВРАТАК НАЦИЈЕ – ФИГУРА РАТНИКА У СЕРИЈИ НА ТЕРАПИЈИ (BETIPUL)
Итај Харлап: ПОВРАТАК НАЦИЈЕ – ФИГУРА РАТНИКА У СЕРИЈИ НА ТЕРАПИЈИ (BETIPUL)
Марија Сан Филипо: ПОРОДИЧНЕ ВРЕДНОСТИ У СЕРИЈИ TRANSPARENT – РАСКРИНКАВАЊЕ МИТОВА СИТКОМА О РОДУ, СЕКСУ(АЛНОСТИ) И НОВЦУ
Марија Сан Филипо: ПОРОДИЧНЕ ВРЕДНОСТИ У СЕРИЈИ TRANSPARENT – РАСКРИНКАВАЊЕ МИТОВА СИТКОМА О РОДУ, СЕКСУ(АЛНОСТИ) И НОВЦУ
Клодија Васман: ОСЕЋАЊА У СЕРИЈАМА ЗВЕЗДАНЕ СТАЗЕ И СВЕМИРСКА КРСТАРИЦА ГАЛАКТИКА – ШТА НАС ЧИНИ ЉУДИМА
Клодија Васман: ОСЕЋАЊА У СЕРИЈАМА ЗВЕЗДАНЕ СТАЗЕ И СВЕМИРСКА КРСТАРИЦА ГАЛАКТИКА – ШТА НАС ЧИНИ ЉУДИМА
Џејсон Мител: ПРАШИНА У ОЧИМА – ЗАШТО НЕ ВОЛИМ ЉУДЕ СА МЕНХЕТНА
Џејсон Мител: ПРАШИНА У ОЧИМА – ЗАШТО НЕ ВОЛИМ ЉУДЕ СА МЕНХЕТНА
Ијан Богост: ПРОТИВ AKA-ФАНОВА – О ТЕКСТУ ЏЕЈСОНА МИТЕЛА О ЉУДИМА СА МЕНХЕТНА
Ијан Богост: ПРОТИВ AKA-ФАНОВА – О ТЕКСТУ ЏЕЈСОНА МИТЕЛА О ЉУДИМА СА МЕНХЕТНА
ЕКСПОЗИЦИЈА
Сања Ковачевић: ЖИЦА – НАЈБОЉА СЕРИЈА СВИХ ВРЕМЕНА КОЈУ НИТКО НИЈЕ ГЛЕДАО
Сања Ковачевић: ЖИЦА – НАЈБОЉА СЕРИЈА СВИХ ВРЕМЕНА КОЈУ НИТКО НИЈЕ ГЛЕДАО
Маша Грдешић: СЕКС И ГРАД – (А)ПОЛИТИЧНОСТ ЖЕНСКИХ ЖАНРОВА
Маша Грдешић: СЕКС И ГРАД – (А)ПОЛИТИЧНОСТ ЖЕНСКИХ ЖАНРОВА
Вуле Журић: РЕПРИЗА КАО СУДБИНА
Вуле Журић: РЕПРИЗА КАО СУДБИНА
Данило Лучић: БИНЏОВАЊЕ КАО НОВИ ЕСКАПИЗАМ ИЛИ КАКО НЕУМЕРЕНО ГЛЕДАЊЕ СЕРИЈА МЕЊА СТРУКТУРУ НАРАТИВА И НАШЕ ПОНАШАЊЕ
Данило Лучић: БИНЏОВАЊЕ КАО НОВИ ЕСКАПИЗАМ ИЛИ КАКО НЕУМЕРЕНО ГЛЕДАЊЕ СЕРИЈА МЕЊА СТРУКТУРУ НАРАТИВА И НАШЕ ПОНАШАЊЕ
Биној Кампмарк: АМОРАЛНА ПОТИШТЕНОСТ – ШТА ЉУДИ ГЛЕДАЈУ ТОКОМ ЗАБРАНЕ КРЕТАЊА ЗБОГ КОРОНАВИРУСА
Биној Кампмарк: АМОРАЛНА ПОТИШТЕНОСТ – ШТА ЉУДИ ГЛЕДАЈУ ТОКОМ ЗАБРАНЕ КРЕТАЊА ЗБОГ КОРОНАВИРУСА
Зорана Симић: ОДРАСТАЊЕ У ПЛАВОМ И СИВОМ – О СЕРИЈИ МОЈА ГЕНИЈАЛНА ПРИЈАТЕЉИЦА
Зорана Симић: ОДРАСТАЊЕ У ПЛАВОМ И СИВОМ – О СЕРИЈИ МОЈА ГЕНИЈАЛНА ПРИЈАТЕЉИЦА
Дајана Милованов: РЕЦИ МИ КАКО ДА ЖИВИМ И ВОЛИМ
Дајана Милованов: РЕЦИ МИ КАКО ДА ЖИВИМ И ВОЛИМ
Маша Сеничић: УНУТРА СУ НОРМАЛНИ, НОРМАЛНИ ЉУДИ
Маша Сеничић: УНУТРА СУ НОРМАЛНИ, НОРМАЛНИ ЉУДИ
Владимир Арсенић: ВИШЕ ПРАВИ, НЕГО ДЕТЕКТИВ
Владимир Арсенић: ВИШЕ ПРАВИ, НЕГО ДЕТЕКТИВ
Иван Антић: НЕТФЛИКС ДО КАСНО У НОЋ
Иван Антић: НЕТФЛИКС ДО КАСНО У НОЋ
Динко Крехо: ПРЕВАРАНТИ, ПРОРОЦИ И ДИВОВСКИ РОБОТИ
Динко Крехо: ПРЕВАРАНТИ, ПРОРОЦИ И ДИВОВСКИ РОБОТИ
ДИЈАЛОГ
Дејвид Милч и Пам Даглас: РАЗГОВОР СА ДЕЈВИДОМ МИЛЧОМ
Дејвид Милч и Пам Даглас: РАЗГОВОР СА ДЕЈВИДОМ МИЛЧОМ
Крејг Мазин и Кристина Радиш: НА ТЕЛЕВИЗИЈИ ЈЕ СЦЕНАРИСТА ГЛАВНИ
Крејг Мазин и Кристина Радиш: НА ТЕЛЕВИЗИЈИ ЈЕ СЦЕНАРИСТА ГЛАВНИ
Крејг Мазин и Фред Топел: НИСАМ ЖЕЛЕО ДА СЕ ИКО ОСЕТИ УГОДНО
Крејг Мазин и Фред Топел: НИСАМ ЖЕЛЕО ДА СЕ ИКО ОСЕТИ УГОДНО
Крејг Мазин и Кимберли Ричи: БИЛИ СМО ОПСЕДНУТИ АУТЕНТИЧНОШЋУ
Крејг Мазин и Кимберли Ричи: БИЛИ СМО ОПСЕДНУТИ АУТЕНТИЧНОШЋУ
Ђорђе Милосављевић и Ана Марија Грбић: РАЗГОВОР ПОВОДОМ СЕРИЈЕ ТАЈКУН
Ђорђе Милосављевић и Ана Марија Грбић: РАЗГОВОР ПОВОДОМ СЕРИЈЕ ТАЈКУН
Петар Михајловић и Ана Марија Грбић: РАЗГОВОР ПОВОДОМ ФИЛМА И СЕРИЈЕ ЈУЖНИ ВЕТАР
Петар Михајловић и Ана Марија Грбић: РАЗГОВОР ПОВОДОМ ФИЛМА И СЕРИЈЕ ЈУЖНИ ВЕТАР