Ликовни лајтмотив

Ликовни лајтмотив броја: изложбе одржане у просторима КЦНС без публике током периода јун-јул 2020. На насловној страни: МОНИКА МИЛЕР, „Трансфер”, уметничка књига, комбинована техника, Stillman & Birn 20 х 24 cm

1 / 8
2 / 8
3 / 8
4 / 8
5 / 8
6 / 8
7 / 8
8 / 8

523

УОКВИРИВАЊЕ

Џејсон Мител: КОНТЕКСТИ И ОГРАНИЧЕЊА СЛОЖЕНОСТИ Џејсон Мител: КОНТЕКСТИ И ОГРАНИЧЕЊА СЛОЖЕНОСТИ Џејсон Мител: КОНТЕКСТ, ОГРАНИЧЕЊА И КОНЦЕПТИ ЛИКОВА Џејсон Мител: КОНТЕКСТ, ОГРАНИЧЕЊА И КОНЦЕПТИ ЛИКОВА Адријан Пејџ: ПОСТМОДЕРНА ТЕЛЕВИЗИЈСКА ДРАМА Адријан Пејџ: ПОСТМОДЕРНА ТЕЛЕВИЗИЈСКА ДРАМА Питер Дан: УНУТАР АМЕРИЧКЕ ТЕЛЕВИЗИЈСКЕ ДРАМЕ – КВАЛИТЕТ НИЈЕ У ПРОИЗВОДУ, ВЕЋ У ЕФЕКТУ КОЈИ ОН ИЗАЗИВА Питер Дан: УНУТАР АМЕРИЧКЕ ТЕЛЕВИЗИЈСКЕ ДРАМЕ – КВАЛИТЕТ НИЈЕ У ПРОИЗВОДУ, ВЕЋ У ЕФЕКТУ КОЈИ ОН ИЗАЗИВА Гунхилд Агер: НОРДИЈСКИ НОАР – ЛОКАЦИЈА, ИДЕНТИТЕТ И ЕМОЦИЈЕ Гунхилд Агер: НОРДИЈСКИ НОАР – ЛОКАЦИЈА, ИДЕНТИТЕТ И ЕМОЦИЈЕ Ева Новруп Редвал: ПИСЦИ, SHOWRUNNER-И И ТЕЛЕВИЗИЈСКИ АУТОРИ: ИДЕЈЕ О ЈЕДИНСТВЕНОЈ АУТОРСКОЈ ВИЗИЈИ Ева Новруп Редвал: ПИСЦИ, SHOWRUNNER-И И ТЕЛЕВИЗИЈСКИ АУТОРИ: ИДЕЈЕ О ЈЕДИНСТВЕНОЈ АУТОРСКОЈ ВИЗИЈИ Џејсон Мител: СТУДИЈЕ ЖАНРА – ИЗВАН ТЕКСТА Џејсон Мител: СТУДИЈЕ ЖАНРА – ИЗВАН ТЕКСТА Алберто Н. Гарсија: МОРАЛНА ОСЕЋАЊА, АНТИЈУНАЦИ И ГРАНИЦЕ НАКЛОНОСТИ Алберто Н. Гарсија: МОРАЛНА ОСЕЋАЊА, АНТИЈУНАЦИ И ГРАНИЦЕ НАКЛОНОСТИ Џејсон Мител: ТРАНСМЕДИЈСКО ПРИПОВЕДАЊЕ Џејсон Мител: ТРАНСМЕДИЈСКО ПРИПОВЕДАЊЕ Брет Милс: САВРЕМЕНИ СИТКОМ („COMEDY VÉRITÉ”) Брет Милс: САВРЕМЕНИ СИТКОМ („COMEDY VÉRITÉ”) Робин Нелсон: ПОЈАВА „АФЕКТА“ У САВРЕМЕНОЈ ТЕЛЕВИЗИЈСКОЈ ПРОДУКЦИЈИ Робин Нелсон: ПОЈАВА „АФЕКТА“ У САВРЕМЕНОЈ ТЕЛЕВИЗИЈСКОЈ ПРОДУКЦИЈИ Џори Лагервеј, Џулија Лејда и Дајана Негра: ТЕЛЕВИЗИЈА У ЖЕНСКОМ КЉУЧУ У ДОБА НЕИЗВЕСНОСТИ Џори Лагервеј, Џулија Лејда и Дајана Негра: ТЕЛЕВИЗИЈА У ЖЕНСКОМ КЉУЧУ У ДОБА НЕИЗВЕСНОСТИ Ким Тофт Хансен, Стивен Пикок и Су Тернбул (ур.): ТИМ ОПАСНИМ ЕВРОПСКИМ УЛИЦАМА – САВРЕМЕНА ПИТАЊА У ЕВРОПСКИМ ТЕЛЕВИЗИЈСКИМ КРИМИНАЛИСТИЧКИМ ДРАМАМА Ким Тофт Хансен, Стивен Пикок и Су Тернбул (ур.): ТИМ ОПАСНИМ ЕВРОПСКИМ УЛИЦАМА – САВРЕМЕНА ПИТАЊА У ЕВРОПСКИМ ТЕЛЕВИЗИЈСКИМ КРИМИНАЛИСТИЧКИМ ДРАМАМА Мери М. Далтон и Лора Р. Линдер: АМЕРИЧКЕ ХУМОРИСТИЧКЕ СЕРИЈЕ 2010-ИХ Мери М. Далтон и Лора Р. Линдер: АМЕРИЧКЕ ХУМОРИСТИЧКЕ СЕРИЈЕ 2010-ИХ Консепсион Каскахоса Вирино: УСПОН ЈУЖНОГ НОАРА – ШПАНСКА КРИМИНАЛИСТИЧКА ДРАМА И САВРЕМЕНА ТЕЛЕВИЗИЈСКА ДРАМСКА ПРОДУКЦИЈА Консепсион Каскахоса Вирино: УСПОН ЈУЖНОГ НОАРА – ШПАНСКА КРИМИНАЛИСТИЧКА ДРАМА И САВРЕМЕНА ТЕЛЕВИЗИЈСКА ДРАМСКА ПРОДУКЦИЈА Мили Буонано: КАД ЛОКАЛНО ПОСТАНЕ ГЛОБАЛНО – ТРАНСНАЦИОНАЛНА ДРАЖ ИТАЛИЈАНСКЕ ПРИЧЕ О МАФИЈИ Мили Буонано: КАД ЛОКАЛНО ПОСТАНЕ ГЛОБАЛНО – ТРАНСНАЦИОНАЛНА ДРАЖ ИТАЛИЈАНСКЕ ПРИЧЕ О МАФИЈИ Мат Цолер Сајц: КАКО ЈЕ КОМЕДИЈА ПРЕОТЕЛА ДРАМИ МЕСТО ГЛАВНОГ ТЕЛЕВИЗИЈСКОГ ЖАНРА НАШЕГ ДОБА Мат Цолер Сајц: КАКО ЈЕ КОМЕДИЈА ПРЕОТЕЛА ДРАМИ МЕСТО ГЛАВНОГ ТЕЛЕВИЗИЈСКОГ ЖАНРА НАШЕГ ДОБА Ешли Сејо: КАКО КАЖЕ ТВ: ПРАВА ЖЕНА И КВАЛИТЕТАН ТЕЛЕВИЗИЈСКИ САДРЖАЈ Ешли Сејо: КАКО КАЖЕ ТВ: ПРАВА ЖЕНА И КВАЛИТЕТАН ТЕЛЕВИЗИЈСКИ САДРЖАЈ Алберт Остер: САЈНФЕЛД – ПРЕВАЗИЛАЖЕЊЕ СВАКОДНЕВИЦЕ Алберт Остер: САЈНФЕЛД – ПРЕВАЗИЛАЖЕЊЕ СВАКОДНЕВИЦЕ Итај Харлап: ПОВРАТАК НАЦИЈЕ – ФИГУРА РАТНИКА У СЕРИЈИ НА ТЕРАПИЈИ (BETIPUL) Итај Харлап: ПОВРАТАК НАЦИЈЕ – ФИГУРА РАТНИКА У СЕРИЈИ НА ТЕРАПИЈИ (BETIPUL) Марија Сан Филипо: ПОРОДИЧНЕ ВРЕДНОСТИ У СЕРИЈИ TRANSPARENT – РАСКРИНКАВАЊЕ МИТОВА СИТКОМА О РОДУ, СЕКСУ(АЛНОСТИ) И НОВЦУ Марија Сан Филипо: ПОРОДИЧНЕ ВРЕДНОСТИ У СЕРИЈИ TRANSPARENT – РАСКРИНКАВАЊЕ МИТОВА СИТКОМА О РОДУ, СЕКСУ(АЛНОСТИ) И НОВЦУ Клодија Васман: ОСЕЋАЊА У СЕРИЈАМА ЗВЕЗДАНЕ СТАЗЕ И СВЕМИРСКА КРСТАРИЦА ГАЛАКТИКА – ШТА НАС ЧИНИ ЉУДИМА Клодија Васман: ОСЕЋАЊА У СЕРИЈАМА ЗВЕЗДАНЕ СТАЗЕ И СВЕМИРСКА КРСТАРИЦА ГАЛАКТИКА – ШТА НАС ЧИНИ ЉУДИМА Џејсон Мител: ПРАШИНА У ОЧИМА – ЗАШТО НЕ ВОЛИМ ЉУДЕ СА МЕНХЕТНА Џејсон Мител: ПРАШИНА У ОЧИМА – ЗАШТО НЕ ВОЛИМ ЉУДЕ СА МЕНХЕТНА Ијан Богост: ПРОТИВ AKA-ФАНОВА – О ТЕКСТУ ЏЕЈСОНА МИТЕЛА О ЉУДИМА СА МЕНХЕТНА Ијан Богост: ПРОТИВ AKA-ФАНОВА – О ТЕКСТУ ЏЕЈСОНА МИТЕЛА О ЉУДИМА СА МЕНХЕТНА

ЕКСПОЗИЦИЈА

Сања Ковачевић: ЖИЦА – НАЈБОЉА СЕРИЈА СВИХ ВРЕМЕНА КОЈУ НИТКО НИЈЕ ГЛЕДАО Сања Ковачевић: ЖИЦА – НАЈБОЉА СЕРИЈА СВИХ ВРЕМЕНА КОЈУ НИТКО НИЈЕ ГЛЕДАО Маша Грдешић: СЕКС И ГРАД – (А)ПОЛИТИЧНОСТ ЖЕНСКИХ ЖАНРОВА Маша Грдешић: СЕКС И ГРАД – (А)ПОЛИТИЧНОСТ ЖЕНСКИХ ЖАНРОВА Вуле Журић: РЕПРИЗА КАО СУДБИНА Вуле Журић: РЕПРИЗА КАО СУДБИНА Данило Лучић: БИНЏОВАЊЕ КАО НОВИ ЕСКАПИЗАМ ИЛИ КАКО НЕУМЕРЕНО ГЛЕДАЊЕ СЕРИЈА МЕЊА СТРУКТУРУ НАРАТИВА И НАШЕ ПОНАШАЊЕ Данило Лучић: БИНЏОВАЊЕ КАО НОВИ ЕСКАПИЗАМ ИЛИ КАКО НЕУМЕРЕНО ГЛЕДАЊЕ СЕРИЈА МЕЊА СТРУКТУРУ НАРАТИВА И НАШЕ ПОНАШАЊЕ Биној Кампмарк: АМОРАЛНА ПОТИШТЕНОСТ – ШТА ЉУДИ ГЛЕДАЈУ ТОКОМ ЗАБРАНЕ КРЕТАЊА ЗБОГ КОРОНАВИРУСА Биној Кампмарк: АМОРАЛНА ПОТИШТЕНОСТ – ШТА ЉУДИ ГЛЕДАЈУ ТОКОМ ЗАБРАНЕ КРЕТАЊА ЗБОГ КОРОНАВИРУСА Зорана Симић: ОДРАСТАЊЕ У ПЛАВОМ И СИВОМ – О СЕРИЈИ МОЈА ГЕНИЈАЛНА ПРИЈАТЕЉИЦА Зорана Симић: ОДРАСТАЊЕ У ПЛАВОМ И СИВОМ – О СЕРИЈИ МОЈА ГЕНИЈАЛНА ПРИЈАТЕЉИЦА Дајана Милованов: РЕЦИ МИ КАКО ДА ЖИВИМ И ВОЛИМ Дајана Милованов: РЕЦИ МИ КАКО ДА ЖИВИМ И ВОЛИМ Маша Сеничић: УНУТРА СУ НОРМАЛНИ, НОРМАЛНИ ЉУДИ Маша Сеничић: УНУТРА СУ НОРМАЛНИ, НОРМАЛНИ ЉУДИ Владимир Арсенић: ВИШЕ ПРАВИ, НЕГО ДЕТЕКТИВ Владимир Арсенић: ВИШЕ ПРАВИ, НЕГО ДЕТЕКТИВ Иван Антић: НЕТФЛИКС ДО КАСНО У НОЋ Иван Антић: НЕТФЛИКС ДО КАСНО У НОЋ Динко Крехо: ПРЕВАРАНТИ, ПРОРОЦИ И ДИВОВСКИ РОБОТИ Динко Крехо: ПРЕВАРАНТИ, ПРОРОЦИ И ДИВОВСКИ РОБОТИ