
Ликовни лајтмотив
Дизајн корица и фотографска опрема броја: Огњен Клисара.
548
ИМЕ
Тони Морисон: ПЕТ ПЕСАМА
Тони Морисон: ПЕТ ПЕСАМА
Тони Морисон: РЕЧИТАТИВ
Тони Морисон: РЕЧИТАТИВ
Тони Морисон: МИЛА
Тони Морисон: МИЛА
Тони Морисон: ГОВОР НА ДОДЕЛИ НОБЕЛОВЕ НАГРАДЕ, 7. ДЕЦЕМБРА 1993.
Тони Морисон: ГОВОР НА ДОДЕЛИ НОБЕЛОВЕ НАГРАДЕ, 7. ДЕЦЕМБРА 1993.
Тони Морисон: КОРЕНСКЕ ВЕЗЕ: ПРЕЦИ КАО ТЕМЕЉ
Тони Морисон: КОРЕНСКЕ ВЕЗЕ: ПРЕЦИ КАО ТЕМЕЉ
Тони Морисон: СЕЋАЊЕ, СТВАРАЊЕ И ПИСАЊЕ
Тони Морисон: СЕЋАЊЕ, СТВАРАЊЕ И ПИСАЊЕ
Тони Морисон: ЦРНО ЈЕ ВАЖНО
Тони Морисон: ЦРНО ЈЕ ВАЖНО
Тони Морисон: КАКО ВРЕДНОСТИ МОГУ ДА СЕ ПОДУЧАВАЈУ НА УНИВЕРЗИТЕТУ
Тони Морисон: КАКО ВРЕДНОСТИ МОГУ ДА СЕ ПОДУЧАВАЈУ НА УНИВЕРЗИТЕТУ
Тони Морисон: ПРИПОВЕДАТИ ДРУГОГ
Тони Морисон: ПРИПОВЕДАТИ ДРУГОГ
Тони Морисон и Томас Леклер: ЈЕЗИК НЕ СМЕ ДА СЕ МУЧИ
Тони Морисон и Томас Леклер: ЈЕЗИК НЕ СМЕ ДА СЕ МУЧИ
Тони Морисон, Елиса Шапел и Клодија Бродски Лакур: УМЕТНОСТ ФИКЦИЈЕ
Тони Морисон, Елиса Шапел и Клодија Бродски Лакур: УМЕТНОСТ ФИКЦИЈЕ
Tони Морисон и Кристофер Болен: НЕЗАБОРАВНИ ОДЈЕЦИ ТОНИ МОРИСОН
Tони Морисон и Кристофер Болен: НЕЗАБОРАВНИ ОДЈЕЦИ ТОНИ МОРИСОН
Тони Морисон и Ален Елкан: ПОСЛЕДЊИ ИНТЕРВЈУ
Тони Морисон и Ален Елкан: ПОСЛЕДЊИ ИНТЕРВЈУ
МОНТАЖА
Зејди Смит: ТУ ИПАК ИМА НЕКОГА
Зејди Смит: ТУ ИПАК ИМА НЕКОГА
Џон Дувал: СТВАРАЊЕ СЕКСУАЛНОГ/ТЕКСТУАЛНОГ ИДЕНТИТЕТА: СУЛА И УМЕТНИЧКО ПИЉЕЊЕ
Џон Дувал: СТВАРАЊЕ СЕКСУАЛНОГ/ТЕКСТУАЛНОГ ИДЕНТИТЕТА: СУЛА И УМЕТНИЧКО ПИЉЕЊЕ
Мајкл Оквард: „ДИВЉА И РАЗУЗДАНА”: МИТ, ИДЕОЛОГИЈА И РОД У СОЛОМОНОВОЈ ПЕСМИ
Мајкл Оквард: „ДИВЉА И РАЗУЗДАНА”: МИТ, ИДЕОЛОГИЈА И РОД У СОЛОМОНОВОЈ ПЕСМИ
Рафаел Перес Торес: ПЛЕТЕЊЕ И ЧВОРИШТА НАРАТИВНЕ НИТИ – ВОЉЕНА КАО ПОСТМОДЕРНИ РОМАН
Рафаел Перес Торес: ПЛЕТЕЊЕ И ЧВОРИШТА НАРАТИВНЕ НИТИ – ВОЉЕНА КАО ПОСТМОДЕРНИ РОМАН
Барбара Кристијан: „ПРОШЛОСТ ЈЕ БЕСКОНАЧНА”: ИСТОРИЈА И МИТ У ТРИЛОГИЈИ ТОНИ МОРИСОН
Барбара Кристијан: „ПРОШЛОСТ ЈЕ БЕСКОНАЧНА”: ИСТОРИЈА И МИТ У ТРИЛОГИЈИ ТОНИ МОРИСОН
Еусебио Л. Родригес: ИСКУСТВО ЏЕЗА
Еусебио Л. Родригес: ИСКУСТВО ЏЕЗА
Аниса Џaнин Варди: ПОЛАГАЊЕ РУКУ: ТОНИ МОРИСОН И МАТЕРИЈАЛНОСТ ЉУБАВИ
Аниса Џaнин Варди: ПОЛАГАЊЕ РУКУ: ТОНИ МОРИСОН И МАТЕРИЈАЛНОСТ ЉУБАВИ
УОКВИРАВАЊЕ
Викторија Кромбхолц: НА РАМЕНИМА ПРЕДАКА
Викторија Кромбхолц: НА РАМЕНИМА ПРЕДАКА
Сара Матин: НЕМО, НЕИЗРЕЦИВО И УЋУТКАНО У СТВАРАЛАШТВУ ТОНИ МОРИСОН
Сара Матин: НЕМО, НЕИЗРЕЦИВО И УЋУТКАНО У СТВАРАЛАШТВУ ТОНИ МОРИСОН
Биљана Влашковић Илић: О ИДЕАЛУ ТЕЛЕСНЕ ЛЕПОТЕ У НАЈПЛАВЉЕМ ОКУ ТОНИ МОРИСОН
Биљана Влашковић Илић: О ИДЕАЛУ ТЕЛЕСНЕ ЛЕПОТЕ У НАЈПЛАВЉЕМ ОКУ ТОНИ МОРИСОН
Бојана Аћамовић: НЕРАЗУМНИ ОПТИМИЗАМ ЏЕЗА
Бојана Аћамовић: НЕРАЗУМНИ ОПТИМИЗАМ ЏЕЗА
Аида Џихо Шатор: ЖЕНСКО ИСКУСТВО У СПРЕЗИ ТРАУМЕ И ИСТОРИЈЕ У РОМАНУ МИЛОСРЂЕ
Аида Џихо Шатор: ЖЕНСКО ИСКУСТВО У СПРЕЗИ ТРАУМЕ И ИСТОРИЈЕ У РОМАНУ МИЛОСРЂЕ
Срђан Срдић: ТИ СИ МОЈ ЗАРОБЉЕНИК
Срђан Срдић: ТИ СИ МОЈ ЗАРОБЉЕНИК